Úvodní stránka k mému Project life albu

Project life


Po všech cestovních denících  jsem se rozhodla, že letos začnu svoje zážitky zaznamenávat pravidelně každý týden. Album už mám koupené a abych si zajistila pravidelný přísun kartiček přihlásila jsem se do Project life clubu Papero amo.

Nad úvodní stránkou jsem přemýšlela docela dlouho. Je to přece jenom stránka, na které pokaždé album otevřu. Původně jsem přemýšlela nad úvodní stránkou z kartiček, ale nakonec jsem se nechala inspirovat na internetu a zvolila jednu velkou fotku, kterou jsem nařezala podle kapes. Fotka je focená u nás na zahradě a následně upravená v mobilní aplikaci PicLab, ve které jsem přidala nápisy.



Project life

Project life



Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates