Project life 13. týden

Hlavní hvězdou 13. týdne je Zu, kterou jsem navštívila v Brně. Vyrazily jsme spolu na výstavu kreativ v Židenicích a potom už jsme podnikly nálet na restaurace v Brně.


Jako první jsme vyrazily do East Village Bar & Diner na hambáč. Restaurace měla otevřený gril napojený na bar. Všechno bylo laděné do amerického stylu. Restaurace byla hodně příjemná. Potom jsme vyrazily ještě do kavárny Humpty Dumpty na zákusek. Tato kavárna byla pro změnu laděna v anglickém stylu. Daly jsme si zákusky a typicky anglické limonády. 

Na 13. týden mi vyšla v albu pravá strana a protože jsem měla docela dost věcí, které jsem do alba chtěla dostat, použila jsem trochu netradiční design kapes. 


Celkový pohled


Nápisy k fotkám jsem přidala v aplikaci InstaFood. Chtěla jsem využít i panoramatické fotky z návštěvy restaurací, a tak jsem je spojila dohromady a opatřila nápisem, který jsem si doma vytiskla. Nesmí chybět ani vstupenka a účtenky. 





Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates