Project life 33. týden



Léto je u mě plné událostí a ráda si tyto týdny zaznamenávám. Vždycky si u lepení připomenu všechny zážitky a že jich tedy bylo. Zajela jsem si do Prahy na výstavu. Byla jsem na Shakespearovských slavnostech na Zkrocení zlé ženy. Zajela jsem se podívat na Czech cycling tour a ještě jsem stihla omrknout i Radegastovu výzvu. Aby se mi všechno do alba vlezlo musela jsem přidat kapsy, které se odklápí na pravé straně.

Journalingu mám tento týden požehnaně, ale ráda si zaznamenávám i informace, které se dovím. Použila jsem tedy odklápěcí kapsy a zapsala si informace, které jsem načerpala na výstavě o Leonardovi Da Vincim. Mimochodem moc pěkná výstava a některé exponáty jste si mohli sami vyzkoušet. 

Celkový pohled



Detaily stránky




Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates