Project life 34. týden



Hned v pondělí jsme se Zu vyrazily na dovolenou na Šumavu. Dovolená začala tím, že jsem se praštila o kraj dveří a myslím, že jsem měla otřes mozku, ještěže řídila Zu. Použila jsem letní PL kit do papero amo a protože jsme navštívily výstavu lega Ujíždíme na kostkách, tak jsem využila svoje legové samolepky. 

Celkový pohled



Výstava a modely, které jsme viděly, byly skvělé a absolutně nechápu, jak je někdo dokázal postavit. Zatímco Tádž Mahál je složený z 5922 kostek, Bradavická škola čar a kouzel je rovnou z milionu kostek a postavení trvalo 3 tisíce hodin. 


Úvodní stránka, kde jsem na levé straně použila odklápěcí kapsy.

Detaily stránky



Nesmí samozřejmě chybět degustační výlet. Tentokrát do Kašperských hor, kde jsme se se Zu pořádně nadlábly. Útokem jsme vzaly i informační centrum, odkud jsem si odnesla turistické razítka.


Zu a její origami počin. Lodičky skládala asi do dvou do rána a měla nepřeberné množství barevných kombinací. V PLku lodičky nesmí chybět a doplnila jsem je kotvičkami, na kterých Zu neskutečně ujíždí.


Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates