Project life 40. týden


Nafotit tuhle stranu na blog byl nadlidský úkol. Když jsem si ji pěkně nachystala, že začnu fotit, vyskočila na stůl malá Pišta a všechny kartičky mi rozházela a potom ještě 3x. A to jí pořád říkám na stůl se neskáče a myslíte, že poslouchá?
Celkový pohled


V pondělí bylo zatmění slunce. Na internetu jsem narazila na fotku, jednotlivých fází zatmění měsíce, tak jsem ji použila jako úvodní kartičku. Ráno jsem vstávala asi o půl čtvrté, abych mohla zatmění sledovat. Líbilo se mi to, ale trochu mě mrzí, že jsem nevyrazila nikam do hvězdárny. Tam to musel být teprve zážitek. 

Detaily stránky




Abych toho ranního vstávání neměla málo, tak v sobotu jsem vstávala znovu o půl čtvrté a vyrazili jsme s Lukášem, Markétou a Danem na Lysou. Nahoru jsme dorazili akorát na východ slunce. Vzhledem k tomu, že Šantán se měl na konci října bourat, nemohli jsme jeho návštěvu vynechat. Nad polívkou jsme řešili, že si musím odnést nějakou památku do PLka. Lukáš přišel s nápadem, a tak jsem si odnesla podepsaná míchátka. 


Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates