Project life 42. týden


Moje dovolená se Zu v Bruggách, v západních Flandrech v Belgii. Bruggy bývají označovány jako Benátky severu, jelikož jsou protkány sítí kanálů. Oblíbenou turistickou atrakcí je plavba na člunu. Průvodce na člunu Vás proveze celými Bruggami a máte tak možnost vidět památky i z jiného úhlu. 
Celkový pohled


Pro úvodní kartičku jsem použila naši společnou fotku z výletu na pobřeží a vyřezala do ní číslo. týdne, které jsem podlepila barevným papírem. Na stránku jsem využila sadu Explore od Becky Higgins. Kartičky jsem ozdobila razítky a použila jsem horké embossování.

Pár detailů



Letěly jsme z Prahy na letiště Charleroi a dále autobusem až do Brugg. Hned první den jsme byly na projížďce na člunu. Hned první den jsme prošly skoro celé město a zastavovaly jsme skoro u každého obchodu. Skoro všude byly jenom samá čokoláda, pralinky a čokoláda a wafle a to jinak nešlo. Celé Bruggy byly plné kol a tak jsme i my vyrazily na výlet na kole. Půjčily jsme si rovnou dvojkolo ať to stojí za to. Po počátečních potížích, jsme se rozjely a dojely jsme až do Holandska. 


Asi nejlepším zážitkem byla Urban trail, který se běžel v neděli. Samozřejmě jsem to musela jít omrknout. Chvilku jsem koukala na start na náměstí, chvilku jsem okukovala běžce na trati a nakonec vyrazila do cíle. Moderátoři, kteří komentovali běžce dobíhající do cíle neměli chybu. Absolutně netuším co v té svojí chacharštině (čti holandštině) říkali, ale stačil ten pohled. 







Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates