Project life 43. týden


Část tohoto týdne jsem strávila ještě v Bruggách. Konečně jsem vytáhla podzimní PL kit, který je v mých oblíbených barvách. Do úvodní kartičky jsem opět vyřezala číslo týdne a podlepila barevným papírem. 

Celkový pohled


V pondělí jsem si udělala další výlet na pobřeží. Poprvé jsem byla u moře na podzim, ale i přesto jsem neodolala a namočila jsem si nohy. Na levou stránku jsem použila fotku kanálu a věže Belgried na náměstí. Na pravou stranu jsem dala panoramatickou fotku z náměstí Markt.  

Detaily stránky




Poslední večeře v Bruggách byly "ribs all you can eat" v restauraci Ribs 'n Beer. Dala jsem si žebra s omáčkou čokoláda & pivo a kupodivu to nechutnalo vůbec špatně. Zu si dala pikantní omáčku a trochu s tím bojovala :-) 



Po návratu domů mě u našich čekalo překvapení. Zatoulalo se k nim malé koťátko. Chudák byla celá špinavá a hladová a protože ji nikdo nechtěl, tak už u nich zůstala. 


Ve středu ve 20:00 nastal návrat do budoucnosti. Právě tento den totiž hrdinové druhého dílu trilogie Návrat do budoucnosti při své cestě časem "přistáli" v budoucím světe. Tento film jsem viděla tolikrát, že to ani nespočítám a proto nemohla tato událost v mém PLku chybět.  

Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates