Project life 44. týden


Opět jsem využila podzimní kit z PaperoAmo. K letošnímu barevnému podzimu si skvěle hodí. Tento týden se úžasně vydařil a bylo nádherné počasí, které jsem si užila.

Celkový pohled


Ve středu jsme s Lukášem vyrazili na obhlídku trasy Čavisovské stovky. Bylo nádherně a ty barvy. Nevěděla jsem co dřív fotit. Ve čtvrtek jsem vyrazila do Velkých Bílovic, na Vinařský maraton, který jsem pomáhala organizovat. V pátek jsem s holkama značila trať a odpoledne jsme chystali registrační kancelář. K večeru se začali sjíždět závodníci a registrace se začala rozjíždět. Největší nápor nás čekal v sobotu ráno, ale všechno jsme zvládli a špatně jsem vydala jenom jedno číslo. V sobotu opět vyšlo počasí a bylo nádherně. S holkami jsme byly v cíli a rozdávaly medaile závodníkům. Skvěle jsem si to užila a do pravé kapsy jsem si dala diplom, který jsem dostala za organizaci.

Detaily stránky


Hradištěk u Velkých Bílovic. Kaplička připomínající románskou rotundu zasvěcená sv. Cyrilovi a Metodějovi, sv. Václavovi a sv. Urbanovi - patronu vinařství.





Dokonce se mi s barvou kartiček podařilo sladit i organizátorské trička, které jsme měli na maratonu. Stránka je tak celá sladěná do oranžova.

Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates