Čičaní gang a insta album


I já jsem podlehla trendu insta alb a taky jedno vytvořila. Album jsem tvořila o našem čičacím (čti kočičím) gangu pro rodiče k Vánocům. Udělala jsem čtyři části, každý kočičák má svůj oddíl, který jsem oddělila úvodní kartičkou se jménem. V albu jsem použila kartičky Simple Stories, papíry od Studio Calico a nálepky z lednového PL kitu. Fotky a kartičky jsem podlepila bílou čtvrtkou, dalo to sice více práce, ale více se mi to líbilo. Nápisy jsem naembossovala. Byl to můj první embossovací pokus, tak se mi ne všechny otisky razítek povedly, tak jak bych chtěla, ale i tak se mi to líbí.

První kočičák je čičoun Jindra, který si adoptoval moje rodiče a zabydlel se u nich. Jako první fotku jsem použila moji oblíbenou fotku s bráchou. Moc čičounových fotek jsem neměla, tak byla tato část hodně krátká.



Dalším kočičákem byl můj Čičikrál. Vybrala jsem si ho na Slovensku ze čtyř koťat a můj tehdejší přítel ho dovezl vlakem. Jako první fotku jsem použila naši společnou fotku, ještě ze Slovenska, kde jsem si Čičikrále vybrala.


Stuart je další čičoun, kterého jsme propašovali ze Slovenska. Po té co čičoun Jindra umřel, mi shodou okolností napsala kamarádka, že hledají domov pro kocoura a tak jsme se hned domluvily, že si ho vezmeme.

Jako poslední si nás adoptovala princezna Pištulína. Když jsem se vrátila z dovolené v Belgii a přijela si k našim pro Čičikrále, našla jsem ve sklepě malou Pištu. Asi ji někdo vyhodil, protože byla celá špinavá a hladová. S čičouny si padla do oka a hned se u nás zabydlela. Chvíli byla u našich a nakonec se zabydlela u mě doma.

Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates