Project life - Jak jsem si doběhla pro medaili


Ve středu jsem vyrazila na výlet do Prahy. Byla jsem v muzeu Applu a na Pražském hradě. Cestou na vlak jsem sebou sekla na ledu přímo na operovanou ruku. Chvilku jsem myslela, že mám po ní, naštěstí jsem to odnesla jenom několika naraženinami a modřinami. Když jsem se přihnala na vlak, tak první co jsem uslyšela bylo, že veškerá doprava na hlavním nádraží byla zastavena z bezpečnostních důvod. Moc jsem tomu nechtěla věřit, ale když jsem viděla odjezdovou tabuli a zpoždění kolem 60 minut u všech vlaků, tak jsem myslela, že mě omyjou. Prý spadla nějaká trolej a tak žádný vlak nejel. Po hodině čekání se to nakonec všechno rozjelo a já mohla vyrazit domů. Měla jsem štěstí, že autobus, na který jsem přesedala v Olomouci na mě počkal a nakonec jsem dorazila domů. 

V sobotu jsme s Lukášem a Markétou vyrazili do Ostravy na Winter run. Dokonce napadl sníh, tak jsem běželi opravdu na sněhu. Zaběhla jsem si skvělý čas, ve který jsem ani nedoufala a odměnou pro mě byla medaile a diplom. 

Celkový pohled

Pro tento týden jsem použila kartičky z lednového PL kitu a stránky jsem sladila do růžové barvy. Zadáním challenge Pretty Papers bylo použití odklápěcích kartiček a já jsem použila hned dvě. Jako první jsem za fotku z Apple muzea schovala journaling a podruhé jsem za odklápěcí kapsu schovala diplom z Winter runu.  

Detaily stránky



Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates