Project life - S trabantem

Dneska se celé odpoledne koukám na cyklistický přenos Liege-Bastogne-Liege a poctivě doháním skluz. Protože mi toho chybí fakt hodně, začínám volit variantu týden na jednu stránku.

Celkový pohled


Nově jsem do alba zařadila kapsy s designem D a použila jsem nádhernou sadu od Becky Higgins Lucky Charm Value Kit. Sada je včetně chipboardů, tak je krásně sladěná. Je to jedna z mých oblíbených sad.

Detaily stránky


Úvodní kartička je se zlatým zdobením, doplnila jsem ji tedy zlatými písmeny a plackou, kterou jsem si donesla z přednášky Trabantem až na konec světa. Z přednášky mám i společnou fotku z Danem Přibáněm, na kterou jsem si vystála poctivou frontu :-)


V Mojí dílně jsem byla na kurzu tvorby kosmetiky a fotku z kurzu jsem vystřihla do srdíčkové fotky. Nesmí ani chybět donuty, na které jsem opět vyrazily do Ostravy.

Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates